ေဆာင္းလကုန္ေလ၊ ေႏြသုိ႔ ေရာက္၏

ေဆာင္းလ ကုန္ေလ၊ ေႏြသုိ႕ေရာက္၏

ရင့္ေသာ အစိမ္းေရာင္ကုိ အေျချပဳ၍ ေနေရာင္ျခည္ကုိ အံတုထားေသာ ကံ့ေကာ္ရြက္တုိ႔ အၾကားတြင္ ေန၏အလင္းတန္းေလးမ်ားမွာ ရွားပါးစြာ ျမင္ေတြ႔ေနရေသာ္လည္း ကံ့ေကာ္ရိပ္တုိ႔ မရွိရာတြင္မူ ေန၏အလင္းေရာင္ကုိ တကူးတကန္႔ ရွာေဖြေနစရာ မလုိ။ ကံ့ေကာပင္တုိ႔က ေနာက္ဘက္တြင္ ထီးထီးမားမား ရွိေနေသာ စာၾကည့္တုိက္ကုိ ဝွက္၍ ထားၾကသည္.။လမ္းကေလးႏွင့္ စာၾကည့္တုိက္အၾကားတြင္ ကံ့ေကာ္ပင္မ်ား စိက္ထားျခင္းႏွင့္ ပတ္သတ္၍ ရည္ရြယ္ခ်က္ တခုခု ရွိေကာင္းရွိမည္ မွန္ေသာ္လည္း.ကံ့ေကာ္ပင္မ်ားကုိ ကၽြန္ေတာ္ စုိက္သည္ မဟုတ္မူ၍ ကံ့ေကာ္ပင္မ်ား စုိက္ရသည့္ ရည္ရြယ္ခ်က္ကုိ လည္းေကာင္း. ဘာေၾကာင့္ ကံ့ေကာ္ပင္ အလယ္ တည့္တည့္တြင္ ကံ့ေကာ္ပင္မ်ား မစုိက္ရသည့္အေၾကာင္းကုိ လည္းေကာင္ း ကၽြန္ေတာ္ ေျပာျပနုိင္မည္ မဟုတ္ပါ.။ကံ့ေကာ္ပြင့္ အေျခာက္မ်ားကုိမူ ေသြးေဆးေဖာ္ရာတြင္ ထည့္ရေၾကာင္း အေမေျပာျပသျဖင့္ မွတ္ထားရဖူးပါတည္.။ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ ေသြးအားတုိးေဆးမွာ သမင္ဒရယ္မ်ား ေပါမ်ားရာေတာင္ၾကားမွလာေသာ ဝီစကီသာ ျဖစ္၍ ကံ့ေကာ္ပြင့္တုိ႔သာမက ကံ့ေကာ္ပင္ တပင္လုံးမွာ အသုံးမတည့္ပါ။ မ်က္စိေရွ႕တြင္ ျငင္းဆုိ၍ မရေအာင္တည္ရွိေနေသာေၾကာင့္သာ ကံ့ေကာပင္မ်ား အေၾကာင္း ေျပာဆုိေနရေသာ္လည္း ကံ့ေကာ္ပင္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္အၾကား အျပန္အလွန္ ဆက္စပ္မႈ မရွိသည္သာမက တုိက္ရုိက္ အက်ဳိးျပဳမႈပင္မရွိ။ ကၽြန္ေတာ့္ေရွ႕က ကံ့ေကာ္ပင္မ်ားက အထုိက္အေလ်ာက္ ကာဆီးထားေသာေၾကာင့္ အပုိင္းအစမ်ားအျဖစ္သာ ေတြ႔ရေသာ စာၾကည့္တုိက္ႏွင့္မူ အထုိက္အေလ်ာက္ ဆက္စပ္မႈ ရွိပါသည္။ အထုိက္အေလ်ာက္ ဟူ၍သာ သုံးစြံဲ၍ ေျပာဆုိရသည္မွာ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ လုံးဝဥႆုံ ဆက္သြယ္မႈ ရွိေသာေၾကာင့္ မဟုတ္ပါ.။

ကၽြန္ေတာ္သည္ စာၾကည့္တုိက္အတြင္းသြား၍ စာအုပ္ငွားရန္ သုိ႕မဟုတ္ စာသြားဖတ္ရန္ စိတ္ကူး မရွိရုံမွ်မက စာၾကည့္တုိက္ၾကီးမ်ားထဲမွ မ်က္မွန္ထူထူၾကီးမ်ား တပ္ထားၾကေသာ အသက္ေလးဆယ္ေက်ာ္ စာေရးမ အပ်ဳိၾကီးမ်ားအား လူပ်ိဳလွည့္ရန္ စိတ္ကူးပင္ မရွိပါ။ စာၾကည့္တုိက္ထဲ သြားၾကသူမ်ား အားလုံးမွာ စာဖတ္ရန္ စာအုပ္ငွားရန္ အတြက္သာ သြားၾကသည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ တခါမွ် မထင္မိပါ။ အျခားေသာ ကိစၥမ်ားေၾကာင့္ စာၾကည့္တုိက္ထဲ သြားၾကသည့္အေၾကာင္းကုိ ကၽြန္ေတာ္ မေျပာနုိင္သည္မွာ ကၽြန္ေတာ္ မသိ၍ ျဖစ္သည္.။မသိသည္မွာ သိေအာင္ မၾကဳးိစားမိ၍ုျဖစ္သည္.။သိေအာင္ မၾကဳိးစာမိသည္မွာ သိရန္ မလုိ၍ ျဖစ္သည္.။သိရန္မလုိသည္မွာ အျခားအေၾကာင့္ေၾကာင့္ မဟုတ္ပါ။ သိရန္ မလုိေသာေၾကာင့္သာ ျဖစ္သည္.။စာၾကည့္တုိက္ႏွင့္ ပတ္သတ္၍ ေလာေလာဆယ္တြင္ ရွိေနခဲ႔သည့္ ကၽြန္ေတာ္၏ တခုတည္းေသာ ဆက္သြယ္ေနမႈမွာ စာၾကည့္တုိက္ထဲတြင္ ရွိေနမည္ဟု မွန္းဆရေသာ ေမာင္ေမာင္ၾကီးေၾကာင့္သာ ျဖစ္သည္.။ညေနက် ခင္ဗ်ားတုိ႔ အရက္သြားေသာက္ရင္ က်ဳပ္လည္း လုိက္မယ္.။က်ဳပ္ စာၾကည့္တုိက္ထဲမွာ ရွိေနမယ္။ သုံးနာရီခြဲတာနဲ႔ ထြက္ခဲ႔မယ္.။ေစာင့္ေနဟူေသာ ေမာင္ေမာင္ၾကီး၏ ညႊန္ၾကားခ်က္အရ ေစာင့္ေနရသျဖင့္သာ စာၾကည့္တုိက္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္ အၾကားတြင္ တုိက္ရုိက္ မဟုတ္ေသာ ဆက္သြယ္မႈ တခု ရွိေနခဲ႔ပါသည္.။သုံးနာရီ ခြဲျခင္း မခြဲျခင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္-စာၾကည့္တုိက္-ေမာင္ေမာင္ၾကီး တုိ႔ႏွင့္ တနည္းမဟုတ္ တနည္း ဆက္သြယ္နုိင္ေသာ အေၾကာင္းတခု ျဖစ္ေသာ္လည္း.ထုိအေၾကာင္းမွာ အက်ဳိးတစုံတရာကုိ ျဖစ္ေပၚေစနုိင္ေသာ အေၾကာင္း တခု မဟုတ္၍လည္းေကာင္း. ခ်ာဝက ဂုိဏ္းသားတုိ႔ကုိ သေဘာတူ၍လည္းေကာင္း ကၽြန္ေတာ့္ အေနႏွင့္ ထည့္သြင္း စဥ္းစားျခင္း မျပဳေတာ့ပါ။

အကယ္၍ န်ာယဝိေသသိကတုိ႔၏ ယုတၱိစနစ္ကုိ အသုံးျပဳနုိင္ခဲ႔ေသာ္ အေၾကာင္းႏွင့္ အက်ဳိးၾကား..ဆက္သြယ္မႈတခုခုကုိ ျပနုိင္မည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း.ေလာေလာဆယ္တြင္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ေမာင္ေမာင္ၾကီးတုိ႔ အတြက္ အက်ဳးိတစုံတရာ ျဖစ္မည္ မထင္၍ မသုံးပါရေစႏွင့္ေတာ့။ သုိ႔ရာတြင္ သုံးနာရီခြဲဆုိသည္မွာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အလြန္ နားလည္ရန္ ခက္ေနေသာ ကိစၥ ျဖစ္ေနေၾကာင္း ပြင့္လင္းစြာ ေျပာျပထားခ်င္ပါသည္.။နားလည္ရန္ ခက္ေနသည္မွာ ေမာင္ေမာင္ၾကီး ကၽြန္ေတာ့္အား သုံးနာရီခြဲလွ်င္ ထြက္ခဲ႔မယ္ဟု ေျပာစဥ္က မနက္ ၁၁ နာရီ ထုိးျပီးစပင္ ရွိပါေသးသည္.။ညေန သုံးနာရီခြဲဆုိသည္မွာ ရွိေနေသးေသာ တစုံတရာ တခုခု မဟုတ္ပါ။သုိ႔ရာတြင္ ေမာင္ေမာင္ၾကီးက သူပုိင္ဆုိင္သည္လည္း မဟုတ္ေသာ လက္ဆုပ္လက္ကုိင္လည္း မျပနုိင္ေသာ သုံးနာရီခြဲဆုိေသာ တစုံတရာကုိ သူပုိင္ဆုိင္သကဲ႔သုိ႔ လက္ခံ၍ ေျပာဆုိခဲ႔ျခင့္းသာ ျဖစ္သည္.။

ထုိစဥ္က လည္ေနေသးေသာ ကမၻာၾကီးသည္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတြက္ မြန္းတည့္ကုိပင္ မေပးရေသး။ကၽြန္ေတာ့္အခန္းထဲမွာ ရပ္ေနေသာ တုိင္ကပ္နာရီကုိ ေမာ့ၾကည့္ရင္း ကုိယ့္လူဆီမွာ အခ်ိန္က ေသေနတာ ၾကာျပီဟု သူက ေျပာေသာ အခါ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ စကားေျပာေနေသာ ေက ကသူ႕ကုိ ျပဳံးျပျပီး ေငြေတာင္ျပည္ကုိ ဘယ္ေတာ့ သြားၾကမလဲ ေမးလုိက္သည္။ေက့စကားေၾကာင့္ ေမာင္ေမာင္ၾကီးသည္ တံခါးေပါက္တြင္ ရပ္မေနေတာ့ဘဲ ခုံတလုံးတြင္ ဝင္ထုိင္လုိက္ေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သည္ ေမွ်ာ္လင့္ထားျခင္း မရွိပဲ ခရီး တခုကုိ သြားျဖစ္ခဲ႔ၾကေတာ့သည္။စင္စစ္ ေကက သူေဆာက္ေနေသာ ရဲတုိက္ၾကီးကုိ လုိက္၍ ၾကည့္ေစခ်င္ပင္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ကမူ ေမာ်က္သုံးေကာင္ ႏွင့္ လက္ႏွိပ္စက္ တလုံး ကိစၥကုိ ဆက္၍ စဥ္းစားၾကည့္ေနခ်င္သည္။ျဖစ္နုိင္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သုံးေယာက္သားေမ်ာက္ဘဝကုိ ခံယူ၍လက္ႏွိပ္စက္ တလုံးရေသာ မည္သုိ႔ မည္ပုံ သေဘာထားၾကမည္ ဆုိသည္ကုိ ေမ်ာက္တုိ႔၏အျမင္မွ လက္ေတြ႕နည္းလမ္းတက် ေလ့လာၾကည့္ခ်င္သည္။ အကယ္၍သာ ေမာင္ေမာင္ၾကီးက သုဓႏုႏွင့္ ေဒြးမယ္ေနာ္ အေၾကာင္းကုိ စ၍ ေျပာခဲ႔သျဖင့္ အရာရာမွာ ေမွ်ာ္လင့္ထားေသာ မေမွ်ာ္လင့္ထားမႈ ျဖစ္ခဲ႔ရေတာ့သည္။အလြန္ခက္ေသာ ကိစၥတခုမွာ ေကအေနျဖင့္ သူ၏ ရဲတုိက္ၾကီးဟုသာ ဆုိရေသာ္လည္း သူကုိယ္တုိင္ ရဲတုိက္ၾကီးအတြင္းသုိ႔ တရံတဆစ္မွ် မေရာက္ဖူးခဲ႔ျခင္းျဖစ္သည္။ သူေျပာျပခဲ့ဖူးသည္ကုိ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာျပရမည္ ရွိေသာ္ ေကအေနျဖင့္ ရဲတုိက္ၾကီးေရာက္ခဲ ျပီးျပီ ျဖစ္ေသာ္လည္း အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ရဲတုိက္ၾကီးအတြင္းသုိ႔ မေရာက္ဖူးခဲ႔ျခင္းျဖစ္သည္။မေရာက္ဖူးရျခင္းမွာလည္း. သူ႕တြင္ ဝတ္ေကာင္းစားလွ မရွိျခင္းေၾကာင့္လားဟု ထင္ေနပုံ ရေသာ္လည္း.ကၽြန္ေတာ့္ အေနႏွင့္ တစုံတရာ မေျပာနုိင္ပါ။ဆင္စြယ္ရဲတုိက္အတြင္းတြင္မူ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဝတ္ေကာင္းစားလွမ်ားအေၾကာင္း ေျပာေလ့မရွိပါ။ ေနာင္အလ်ဥ္းသင့္၍ မယ္ဇယ္ပင္တန္းေအာက္တြင္ျဖစ္ေစ ေရနီးေျမာင္း အနီးက ထန္းေတာေအာက္တြင္ ျဖစ္ေစ ထန္းရည္သြားေသာက္ေသာအခါ ထန္းရည္ေသာက္ရန္ အတြက္ လုိအပ္ေသာအဝတ္အစား၏ အေနအထားႏွင့္ အဆင့္အတန္းအေၾကာင့္ ေမးျမန္းစုံစမ္းရပါဦးမည္.။ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ခုံမင္ေသာ မည္းမည္းေျပာင္ေျပာင္ႏွင့္ သင္တုိင္းၾကီးမ်ားႏွင့္ ေလးေထာင့္စပ္စပ္ ဦးထုပ္မည္းမည္းၾကီးမ်ားမွာမူ ဓာတ္ပုံ အရုိက္ခံရန္အတြက္ မူ အေတာ္ေလး ေနရာက်ေသာ္လည္း ေက့အတြက္ အသုံးက်မည္ မထင္ပါ။အကယ္၍ႏွင့္ အကယ္၍သာလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေက၏ရဲတုိက္ရွိရာ မသြားၾကဟု ဆုိလွ်င္ ေမာင္ေမာင္ၾကီးက သူႏွင့္အတူ စာၾကည့္တုိက္သုိ႔ လုိက္ၾကေစခ်င္သည္.။စာၾကည့္တုိက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ကဲ႔သုိ႔ေသာ လူမ်ဳိးႏွင့္ သင့္တင့္ေလ်ာက္ပတ္ေသာ ေနရာ မဟုတ္သည့္အျပင္ စာကုိ အဘယ့္ေၾကာင့္ ကြင္းျပင္အလယ္ေကာင္တြင္ တေယာက္တည္း ထုိင္ဖတ္၍ မျဖစ္နုိင္ရသနည္းဟု ေတြးမိေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။တစုံတရာ မွန္သမွ်တုိ႔သည္ ဘာသာ စကားအားျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားခဲ႔ျခင္းမ်ားသာ ျဖစ္ေနခဲ႔လွ်င္ ေမာင္ေမာင္ၾကီး၊ ေကႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အၾကားတြင္ တသားတည္းမက် သေဘာတူညီခ်က္ တခုခုကုိ ျငင္းဆုိ၍ လက္ခံထားၾကျပီ ထင္သည္။ သုဓႏုႏွင့္ ေဒြးမယ္ေနာ္သာမက ေမာင္ေမာင္ၾကီးတြင္ ဖူးကုိးဒီယံမ်ားကဲ႔သုိ႔ ျပန္လည္ တူးဆြ၍ ရရွိထားေသာ ခ်စ္ျခင္းကုိ လြမ္းေဆြးျခင္း၏ အနဳပညာ တရပ္အျဖစ္ တည္ေဆာက္ထားခဲ႔ျပီ ထင္သည္။ေကတြင္ ရဲတုိက္တလုံးသာမက လူစင္စစ္မွ ပုိးေကာင္ၾကီး အျဖစ္ေျပာင္းသြားသူလည္း ရွိေနျပီ။ ကၽြန္ေတာ့္တြင္မူ ေမ်ာက္သုံးေကာင္ႏွင့္ လက္ႏိွပ္စက္ဆုိင္ရာ သီဝရီ ကုိ ပုိင္ပုိင္ နုိင္နုိင္ လက္ခံ ထားရွိခဲ႔ျပီ ျဖစ္သည္။ တခုတည္းေသာ ျပႆနာမွာ ကၽြန္ေတာ့္တြင္ လက္ႏွိပ္စက္ တလုံးလည္း မရွိ ေမ်ာက္သုံးေကာင္လည္း မရွိဘဲ ဗလာစာအုပ္အလြတ္မ်ားႏွင့္ ခဲတံ တဒါဇင္မွ် ရွိေနခဲ႔ျခ့္ ျဖစ္သည္။ေမ်ာက္ႏွင့္ လက္ႏွိပ္စက္တုိ႔မွာ အေျခခံမတူေသာ အရပ္မွ လာသည္ ျဖစ္ေသာ္လည္းေလာေလာဆယ္တြင္ ေမ်ာက္သုံးေကာင္ကုိ လည္းေကာင္းလက္ႏွိပ္စက္ကုိ လည္းေကာင္း ဘယ္က ရနုိမည္ကုိ မေျပာနုိင္ပါ။ေမာင္ေမာင္ၾကီးႏွင့္ ေကက ကၽြန္ေတာ့ကုိ သနားေနၾကပုံ ရေသာ္လည္း သူတုိ႔သည္ ေမ်ာက္တေကာင္ကုိပင္ မည္သည့္ အရပ္တြင္ ရွာ၍ ရနုိင္ေၾကာင္း သိပုံမေပၚ ။ေကကမူ က်ဳပ္ ပီတာ ငနီ(Red Peter) နဲ႔ေတာ့ သိတယ္။သင္းက လူစိတ္ေပါက္ေနတယ္ ဟူ၍သာ ဆုိနုိင္သည္။ က်ဳပ္တုိ႔ဆီမွာေတာ့ ႏြားပဲ ရွိတယ္ဟု ေမာင္ေမာင္ၾကီးက အိပ္ထဲမွ ေဆးေပါ့လိပ္ကုိ ထုတ္၍ ဖြာေသာအခါ ေကက သူ၏ ေဆးတံထုတ္ကာ ေဆးေခ်းမ်ား ျခစ္ေနသျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္က ဓာတ္ဘူးအတြင္းထည့္ထားေသာ သမင္ ဒရယ္မ်ားေပါမ်ားရာ ေတာင္ၾကားမွလာေသာ ဝီစကီကုိ ေကာ္ဖီပန္းကန္ထဲ အသာ ငွဲ႔ထည့္လုိက္ပါသည္။
ျငိမ္သက္ျခင္းအတြင္း၌ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အေတာ္ၾကာေအာင္ ေနခဲ႔ၾကျပီးေနာက္ ေမာင္ေမာင္ၾကီးကပင္ က်ဳပ္ရဲ့ ေငြေတာင္မွ ခ်စ္စရာ လြမ္းစရာေတြပဲ ရွိတယ္.။အခ်စ္ေတြ အလြမ္းေတြဟာ သိမႈေတြပဲ ၊အလကား စည္းမရွိ ကမ္းမရွိ ျဖစ္ေနခဲ႔တာ မဟုတ္ဘူး.။အခ်စ္ဟာ အသိပဲ-အလြမ္းဟာ အသိပဲ.။အခ်စ္ဟာ-အလြမ္းဟာ ခ်စ္ဖုိ႔ေကာင္းတာ လြမ္းဖုိ႔ ေကာင္းတာေတြပဲ ဟု စကားခ်ီးမပါဘဲ ေျပာေတာ့သည္.။ကၽြန္ေတာ္က တခုခု ေျပာမည္ဟု စဥ္းစားေနစဥ္ ေကက Metaphor လား Simile လား Analogy လားTautology လား.ဟု ဆုိလုိက္သည္တြင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အားလုံး ျပဳံးလုိက္မိၾကေတာ့သည္။သူတုိ႔သည္ စာၾကည့္တုိက္မ်ားႏွင့္သာ ထုိက္တန္သူမ်ား ျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ ရိပ္မိလုိက္ပါေတာ့သည္။ ေမ်ာက္မ်ားႏွင့္ လက္ႏွိပ္စက္တလုံးရွာေဖြရန္ အားထုတ္ေနေသာ ကၽြန္ေတာ္၏ ဆင္စြယ္ရဲတုိက္မွာ သူတုိ႔အတြက္ ေခ်ာင္ေခ်ာင္ခ်ိခ်ိျဖစ္နုိင္ေသာ ေနရာ တခု မဟုတ္ပါ။သုိ႔ေသာ္ ေမာင္ေမာင္ၾကီး သြားလိုေသာ စာၾကည့္တုိက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ကဲ႔သုိ႔ေသာ စနစ္တက် ဗာလာနအတြက္ သင့္တင့္ေလ်ာက္ပတ္ေသာ ေနရာတ ခုမဟုတ္ပါ။ သပၸါယစဥ္းငယ္မွ်ျဖစ္ေလာက္သည္ မဟုတ္မူ၍ ေငြေတာင္ျပည္မွာပင္ ျဖစ္ေစ ရဲတုိက္ၾကိး အတြင္းမွာ ျဖစ္ေစ ကၽြန္ေတာ္ ေဝေလေလ ဆုိေနခ်င္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ ထုိႏွစ္႒ာနသည္ ကၽြန္ေတာ္ ကၽြမ္းက်င္ရာ ရပ္ဝန္း မဟုတ္ပါ။သုိ႔မဟုတ္ပဲ ကၽြန္ေတာ္ သြားခဲ႔ေခ်ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ၾကဳိ႔ပင္ထက္ထက္မွာ ပုန္းေနခဲ႔ေသာ သုၾကိတ္ကုိ သြားရွာရသလုိသာ ေနပါလိမ့္မည္။သုက်ိတ္ထံမွ မ်က္ရည္က်နည္းကုိ စနစ္တက် သင္ယူျပီးေနာက္ ကၽြန္ေတာ့္အေနႏွင့္ ေမာင္ေမာင္ၾကီးႏွင့္ ေကတုိ႔ကုိ မ်က္ရည္က်နည္း နိႆရည္းေခါင္းစဥ္ျဖင့္ သင္တန္းေပးလုိက္ခ်င္ပါသည္။ သူတုိ႔ ႏွစ္ေယာက္မွာ မ်က္ရည္ကုိ ယုံၾကည္ၾကသူမ်ား မဟုတ္ၾကပါ။ မ်က္ရည္က်ျခင္းကုိ သာ ယုံၾကည္ၾကသူမ်ားျဖစ္၍ ဒို္ငအုိနီးဆပ္ကုိ ပသရန္ဆိတ္သီခ်င္းဆုိပါလိမ့္မည္။

ကၽြန္ေတာ္ကမူ ပန္းေတာက္ပန္းကုိ ညွီစုိ႕စုိ႕ နံသည္ဟု ခံစားရျပီးသည့္အခါမွ စ၍ ပန္းေတာက္ပန္းမ်ားကုိ လည္းေကာင္း ပန္းေတာက္ ရြက္မ်ားကုိ လည္းေကာင္းထုိ႔ျပင္ ပန္းေတာက္ပင္ႏွင့္ ပန္းေတာက္ပန္း ၾကဳိက္သူမ်ားကုိ လည္းေကာင္း မုန္းခဲ႔ျပီ ျဖစ္၍မ်က္ရည္မ်ားကုိ ျဖစ္ေစတတ္ေသာ ခ်စ္တတ္ျခင္းႏွင့္ ေဝးခဲ႔သည္မွာ ၾကာလွပါျပီ။ သိျခင္းက ခ်စ္ျခင္းကုိ လက္ေျပာင္းယူခဲ႔ျပီးေနာက္ ကၽြန္ေတာ့္တြင္ သိရန္သာ ရွိျပီး ခ်စ္ရန္ ေနရာ မရွိေတာ့ပါ.။စာၾကည့္တုိက္ထဲတြင္ ေမာင္ေမာင္ၾကီး ရွိ-မရွိကုိမူ ကၽြန္ေတာ္၏ သိမႈတစုံတရာက အေျဖ မေပးနုိင္ပါ။ကၽြန္ေတာ့္ေရွ႕က ျဖတ္ေလွ်ာက္လာေသာ ပါေမာကၡၾကီး ေလးနာရီထုိးရန္ တဆယ့္ငါးမိနစ္ အလုိတြင္ အိမ္ျပန္တတ္သူျဖစ္၍ ကၽြန္ေတာ့္ ေရွ႕တြင္ေရာက္ေသာအခါ အနီးဆုိး ေလးနာရီထုိးလုနီးျပီ ျဖစ္ေၾကာင္းမည္သူကမွ မေျပာပဲ (အျခားတနည္း မည္သူ႔ကုိမွ မေမးဘဲ) ကၽြန္ေတာ္ သိနုိင္ပါသည္။ သူက ကၽြန္ေတာ္ထုိင္ေနရာ ခုံတန္းေရွ႕မွ ထင္ရွဴးပင္ၾကီးကုိ ေမာ့ၾကည့္ျပီးေနာက္ ဘာမွ မေျပာေသးပဲ ျပဳံးပါသည္။ထုိ႔ေနာက္မွာ ပါေမာကၡၾကီးက ခင္ဗ်ား လူကုိ ေစာင့္တာလား.အခ်ိန္ကုိ ေစာင့္တာလား ဟုိေမးေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္က အေျဖတခုခု ေပးရန္ ရွာမိပါသည္။ ဘယ္မွာ ဘယ္လုိ ရွာသလဲကုိမူ ကၽြန္ေတာ္ ရွင္းမျပနုိင္ပါ။ထုိ႔ေနာက္မွ ကၽြန္ေတာ္က အခ်ိန္ကုိ ေစာင့္ျပီးပါျပီ။ အခု လူကုိ ေစာင့္ေနပါတယ္ ဆရာၾကီးဟု ေျဖလုိက္မိသည္။ ေမာင္ေမာင္ၾကးီကုိ ေစာင့္ေနတာမ်ားလားဟု ဆရာၾကီးက ေမးပါသည္။ဟုတ္ပါတယ္ခင္ဗ်ားဟု ကၽြန္ေတာ္က ေျဖလုိက္သည္။ထုိအခါ ဆရာၾကီးက ေျပာျပန္ပါသည္။ဒီလုိျဖင့္ေတာ့ ေစာင့္မေနနဲ႔ေတာ့။ေစာေစာကတင္ ဂရာခ်ဴရဲ့ ေလွေပၚမွာ က်ဳပ္ေတြ႔လုိက္တယ္ ။ေမာင္ေမာင္ၾကီးတင္မကဘူး ေကေတာင္ပါေသးတယ္. ေတာ္ေတာ္နဲ႔ ဒီကုိ ျပန္ေရာက္ၾကမယ္ မထင္ဘူး ၊ ေန႔စဥ္ သုံးနာရီခြဲသည့္အခါတြင္ ေမာင္ေမာင္ၾကီးႏွင့္ ေကတုိ႔ကုိ ကၽြန္ေတာ္ ေမွ်ာ္ေနမိမည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း သူတုိ႔ ျပန္လာၾကေတာ့မည္ မဟုတ္သည္ကုိ ကၽြန္ေတာ ္သိေနခဲ့ျပီး ျဖစ္သည္။လမ္းသင့္လွ်င္ ဂရာခ်ဴက ေက့ကုိ သူ၏ရဲတုိက္အဝတြင္ ခ်ထားေကာင္း ခ်ထားခဲ႔မည္ ထင္သည္။ ထုိအခါ ေကက ရဲတုိက္ၾကိးအတြင္း ဝင္နုိင္ရန္ ၾကဳိးစားေကာင္း ၾကဳးစားရင္း ဂရာခ်ဴ၏ေလွ ေနာက္ထပ္လာလုိလာျငား ေစာင့္ေနမည္ ထင္သည္။ေမာင္ေမာင္ၾကီးကမူ မုဆုိးေက်ာ္ ဂရာခ်ဴကုိ ေငြေတာင္ျပည္က အလွအပမ်ားကုိ ျပရင္း လွပျခင္းကုိ ခံစားတတ္ရန္ သင္ၾကားေပးေကာင္း ေပးေနမည္ ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ့္ အဖုိ႔မွာမူ လက္ႏွိပ္စက္ ရုိက္တတ္ေသာ ေမ်ာက္တေကာင္ ျဖစ္ရန္သာ ၾကဳိးပမ္းစရာ ရွိပါေတာ့သည္။ရွိသည္ဟု သိထားေသာ အနာဂတ္ဆုိသည္မွာ ရွိမည္ဟု နားလည္ထားျခင္းအတြင္း၌ ရွိသည္ မွန္ေသာ္လည္း ရွိသည္ဟု ယတိျပတ္ ေျပာဆုိရန္မျဖစ္ေသးေသာ ရွိမည္ တခုမွ လြဲ၍ အျခား မဟုတ္ေတာ့ အတိတ္ဆုိသည္မွာမူ ျပန္လည္ ေျပာျပနုိင္ေသာ္လည္း. မရွိေတာ့သည့္ ရွိေနမႈမ်ားသာျဖစ္ေတာ့သည္။

စာၾကြင္း။ ။ျမင့္သန္းက ျငိမ္းေက်ာ္ အမွတ္တရ ဟု ေရးျပီး မေဟသီမဂၢဇင္း(ဒီဇင္ဘာ ၊၂၀၀၀ခုႏွစ္)တြင္ ေဖာ္ျပခဲ့ေသာ ဤဝတၳဳတုိအား အားယားေနေသာ ကၽြန္ေတာ္က ေမာင္ေတဇာ(www.tazar.co.cc)အတြက္ တကူးတက ျပန္လည္ ရုိက္ႏွိပ္တင္ျပျခင္း ျဖစ္သည္။ မူပုိင္ခြင့္ မေတာင္းသည့္အတြက္ မူရင္းေရးသူ စာေရးဆရာ စိတ္ဆုိးစရာ မရွိဟု ထင္ပါသည္။ း)

Popular posts from this blog

အိပ္ေဆး ေသာက္၍ အိပ္မေပ်ာ္နုိင္ေသာ ေရာင္စံုညမ်ား

ဝတၳဳတုိ မတိုရသည့္ အေၾကာင္း (ျမင့္သန္း)

ပုိမုိညံ႔ဖ်င္းေသာ စိတ္ကူးထည္တုိ႔ျဖင့္ ဆက္လက္ရွင္သန္ေနႏုိင္ရန္ အားထုတ္မႈ (ျမင့္သန္း)