November 10, 2009

အမည္ ေပးမထား(Untitle)



အမည္ေပးမထား(Untitle)

ေရးမယ္ဆုိေတာ့ကာ ဘယ္က စရမည္လဲ.။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ တခုခုေတာ့ ေရးခ်င္ေနမိသည္။ ဒီရက္ပုိင္း ျမင္ရ ၾကားရ ေတြ႕ရသည္မွာ အမ်ဳိးစုံျဖစ္သည္။သုိ႕ေသာ္ အေၾကာင္းတခုခုကုိ ေရးဖုိ႔ စဥ္းစားလုိက္တုိင္း အစ ရွာမရတတ္။ ခက္ေတာ့ အခက္သားကလား။သုိ႔အတြက္ ဟုိမေရာက္ ဒီမေရာက္ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိပဲ အျပစ္တင္မိသည္။ ဘာမွ လည္း ေရေရရာရာ မသိ၊ မတတ္။ ဒီေတာ့ ေက်ာင္းတုန္းက စာေမးပြဲမွာ စာစီစာကုံး ေရးသလို ေခါင္းစဥ္ရွာျပီး အဲဒီ ေခါင္းစဥ္ေအာက္က အေၾကာင္းအရာေတြကုိပဲ စီခ်ေရးရရင္ ေကာင္းမလားေပါ့။ ေႏြရာသီေက်ာင္းပိတ္ရက္တုိ႕၊ ကၽြန္ေတာ္ အသြားခ်င္ဆုံးေနရာတုိ႔ ၊ အစရွိသျဖင့္..။ အဲေတာ့ စဥ္းစားလုိက္တယ္ ေခါင္းစဥ္ကုိ ။ ဒါေပမယ့္ထြက္မလာ။ တေလာက ေမာင္ေတဇာက ေတာ္ရိေလ်ာ္ရိ ဖတ္စာဆုိျပီး ေရးခ်သြားတာ အမုိက္စားဗ်။ သူ႕ခမ်ာလည္း အခက္အခဲေတြ ၾကားထဲက အဲဒီေခါင္းစဥ္ကုိ ေတာ္ေတာ္ေလး ရွာျပီး ေမြးစားလုိက္ရတာ။ ကုိတာတုိ႔ ျမင့္သန္းတုိ႔ ေမာင္ဝဏၰတုိ႕က ဘာသာ စကား ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားကုိ ေမာင္ပုိင္စီးထားၾကျပီး ဆုိေတာ့ သူ႕မွာလည္း သူမ်ား အလုံးကုိ ယူသုံးမိမွာ စုိးထင္ပါ့။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း တခုခုေတာ့ ရွာေလ။ ရွာရုံေပါ့.။ သူမ်ား အလုံး၊ သူမ်ား သုံးျပီးသား အလုံး မဟုတ္တဲ႔ ဟာ…။
ဟုိးအရင္ ခုထက္ပုိျပီး ေယာင္ခ်ာခ်ာ လုပ္ေနတုန္းက စာေလး ကဗ်ာေလး မေတာက္တေခါက္ဖတ္ျပီး ကဗ်ာ ရြတ္ပြဲဆုိ ေရွ႕ဆုံးက ..၊ စာေပ ေဟာေျပာပြဲဆုိ ေ၇ွ႕ဆုံးက ၊ ပန္းခ်ီျပပြဲ ဆုိလည္း ေရွ႕ဆုံးက ေျမာက္ၾကြေျမာက္ၾကြ ျဖစ္ေနတုန္းက ပန္းခ်ီျပပြဲေတြကုိ သြားတုိင္း ပန္းခ်ီကားေတြရဲ့ ေခါင္းစဥ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေတြ႔ဖူးတယ္..။ ဘာတဲ႔…အမည္ေပးမထားတဲ႔။ untitle ေပါ့ဗ်ာ။ ေကာင္း၏။ မိမိ၏ အနဳပညာ ျပခ်က္ကုိ ေခါင္းစဥ္မတပ္ၾကဘူး.။ၾကည့္ရွဳ ခံစားသူရဲ့ အသိပညာ မုိးကုပ္စက္ဝုိင္း တဆုံး ၾကဳိက္သလုိ ခံစား.။ၾကဳိက္သေလာက္ ခံစား။ အမည္ေပးမထားဘူး.။ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ စိတ္ကူးရြက္လႊင့္လုိ႔ ရသေလာက္ ခံစားပစ္လုိက္။ သူ႕အနဳပညာကုိ ေခါင္းစဥ္ တခုတည္းေအာက္မွာ ပိတ္မေနေစခ်င္တဲ႔ သေဘာ။ အဲဒီ အန္တုိင္တယ္….၊ အမည္ေပးမထားဆုိတာေလးက ေခါင္းထဲမွာ စြဲေနတယ္..။ အနိပ္ေပါ့။ ခု ဒီစာစုေလးရဲ့ ေခါင္းစဥ္ကုိ ေပးျဖစ္ဖုိ႔ အဲဒီနာမည္ေလးက အေၾကာင္းဖန္လာေခ်ျပီ။ ဟုတ္တယ္..ဝိနည္း လြတ္တယ္ေလ။ ေခါင္းစဥ္မွာမွ အမည္ေပးမထားဆုိေတာ့ ကုိယ္ေရးခ်င္တဲ႔ ေတာေရာက္ေတာင္ေရာက္ အေၾကာင္းအရာ ေပါင္းစုံ ထည့္ေရးလုိ႔ ၇တာေပါ့။ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေျပာလုိ႔ ရတာေပါ့။ ဘယ္ေလာက္နိပ္လဲ..စာဖတ္သူ..။
ေခါင္းစဥ္နဲ႔ ပတ္သတ္လုိ႔ ေခါင္းစားခဲ႔ရတာေတြ ေတာ္ေတာ္ၾကဳံဖူးတယ္.။တခါတေလ စိတ္ထဲ ခံစားခ်က္ေလးေတြ ေပၚလာလုိ႔ ကဗ်ာအတုိအစေလးေတြ ေရးျပီးတုိင္း ေခါင္းစဥ္ေပးဖုိ႔ စဥ္းစားရတာက တလုပ္။ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ ေခါင္းစဥ္က ထြက္မလာတတ္.။ခုေနာက္ပုိင္း ေရးၾကတဲ႔ Post Poetry တုိ႕၊ Contempoary Poetry တုိ႔၊ Language Poetry တုိ႔.၊ Slam Poetry တုိ႔ က တခ်ဳိ႕ကဗ်ာေတြလုိ ကဗ်ာပါဒ တစ္ခုလုံးနဲ႔ သက္ဆုိင္တာ တခုမွ မပါလည္း ကုိယ္ၾကဳိက္တဲ႔ေခါင္းစဥ္ တခုခု ေပးလုိ႔ ၇တယ္ ဆုိတာ နုိ႕ သိမွ မသိဘဲကုိး။ ကုိယ္က ေတာ္ေတာ္ကုိ ေခတ္ေနာက္က် က်န္ရစ္ခဲ႔တာပါ။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ ကဗ်ာေတြေလ…ဘုရားစူးရေစ့ .ဘယ္မဂၢဇင္းမွာမွ ပုံႏွိပ္ေဖာ္ျပျခင္းလည္း မခံရဖူးပါဘူး.။ အရင္ကေတာ့ ပုိ႔ဖူးပါတယ္. ။ဒါေပမယ့္ ေနရာ ေဒသ အလွမ္းကြာလြန္းေတာ့ ေနာက္ပုိင္း မပုိ႕ျဖစ္ေတာ့ပါဘူး.။ကုိယ့္ကုိယ္ကုိေတာ့ ႏွစ္သိမ့္မိပါတယ္.။ မဂၢဇင္းေတြမွာ ကုိယ့္ကဗ်ာအတုိအစေလးေတြ ပါလာမွ ပါဖူးမွ ကဗ်ာဆရာလုိ႔ အမ်ားက သတ္မွတ္ ခံရတာထက္ (ပုံႏွိပ္ေဖာ္ျပ မခံရတဲ႔ အဆုံး) ကုိယ့္ဘာသာ ေလွ်ာက္ေရးျပီး…ကုိယ့္ဘာသာ ကဗ်ာဆရာလုိ႔ ေက်နပ္ေနလုိက္ရင္လည္း ျဖစ္တာပါပဲလုိ႔..။ ေရာင့္ရဲနုိင္ျခင္းရယ္လုိ႔ တရားရသူလုိလုိ ေက်နပ္ေနလုိက္တာပါပဲ…။ မဟုတ္ဘူးလား..။ ထားေတာ့ ဒီကိစၥ။
ကဗ်ာေရးတယ္ ဆုိတာကလည္း ပန္းခ်ီဆရာ ပန္းပုဆရာေတြလုိ အကုန္အက် တယ္မ်ားလွတာမွ မဟုတ္တာ.။ ေဆးဖုိ႔း စုတ္တံဖုိး ကင္းဗတ္စဖုိး ဘာတစ္ခုမွ ကုန္တာ မဟုတ္ဘူးေလ.။ မသကာ အေပါစား(မွင္ထင္တဲ႔) ေဘာပင္ တေခ်ာင္းရယ္၊ စာရြက္အလြတ္ တရြက္ေလာက္ ရွိလည္း ျဖစ္ေနတာပါပဲ.။ တခ်ဳိ႕ကေတာ့ ေဖာင္တိန္ နစ္ခ္ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ အေကာင္းစား စာရြက္ေတြနဲ႔ တတ္နုိင္တဲ႔ သူေတြလည္း ေရးၾကေပမေပါ့။ ဒီေတာ့ကာ ကဗ်ာဆုိတာ အားလုံးနဲ႔ နီးစပ္ျပီးသား။ ဆုိက္ကားဆရာလည္း ကဗ်ာေရးလုိ႔ ၇တယ္။ ျမင္းလွည္းဆရာလည္း ကဗ်ာေရးလုိ႔ ၇တာပဲ။ သမၼတလည္း ကဗ်ာ ေရးလု႔ိရတာပဲ.။ ကဗ်ာဂုဏ္ ေျမာက္ မေျမာက္သာ အဓိက က်တာ.။မိမိ ေရးလုိက္တဲ႔ ကဗ်ာဟာ ကဗ်ာဖတ္မယ့္သူနဲ႔ ကင္းကြာ မေနေစဖုိ႔ပဲ လုိတာ..။ ဟုတ္ဘူးလား.။ ေရွးယခင္ ဆရာၾကီးမ်ား ဆုိမိန္႔ၾကတာ ၾကားဖူးပါရဲ့.။ ကဗ်ာေရးသူဟာ ေစတနာ အေရးၾကီးတယ္လုိ႔..။


သုိ႔ေပမယ့္ ဒီဘက္ေခတ္ ေျပာင္းလဲလာတဲ႔ ကဗ်ာ ပုံသ႑န္ေတြက ကဗ်ာကုိ ကန္႔သတ္လာၾကပါတယ္။ ကဗ်ာ ဖတ္မယ့္သူကုိလည္း ကန္႔သတ္လာၾကပါတယ္။ ကဗ်ာဆုိတာ ကဝိပစၥည္းဆုိတာ လက္ခံပါတယ္.ခင္ဗ်ာ.။ ေရးသူသာ ကဝိလား။ ဖတ္သူဟာ ကဝိလားေတာ့ ေသေသခ်ာခ်ာ မေျပာနုိင္ေသးပါဘူး.။ သုိ႔ေသာ္လည္း ကဗ်ာသည္ ျပည္သူ႕အတြက္တုိ႔. ကဗ်ာသည္ အနဳပညာ အတြက္တုိ႔၊ ကဗ်ာသည္ ဘာအတြက္မွ မဟုတ္တုိ႔ ဒီဘက္ ပုိင္းမွာ ေတာ္ေတာ္ ၾကားရပါတယ္.။ကၽြန္ေတာ္ အျမင္ေတာ့ တခုခုအတြက္ေတာ့ ရည္ရြယ္ရမယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္.။ ဘာအတြက္မွ မဟုတ္ရင္ ဘာလုိ႔ မ်ားေရးေနဦးမလဲ ခင္ဗ်ာ.။ ဒီၾကားထဲ နားမလည္ရင္ မဖတ္နဲ႔ေတြ ၊ ဖတ္သူရဲ့ အနဳပညာ ကုိယ္ခံအားေတြ ေျပာလာေတာ့ ရင္နာရပါတယ္. ခင္ဗ်ာ.။ ဟုတ္ပါတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဘယ္လုိ ကဗ်ာျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္သူေရးတဲ႔ ကဗ်ာ ျဖစ္ျဖစ္ နားမလည္ရင္ မဖတ္ပါဘူး.။ ဒါက ကုိယ့္ အခြင့္အေရးကုိး.။ ဘယ္သူကမွလည္း အတင္း ရုိက္ႏွက္ျပီး ဖတ္ခုိင္းတယ္ဆုိတာလည္း ရွိမွ မရွိဘဲ.။ ကဗ်ာဖတ္ျပီး တမဂ္တဖုိလ္ ဆုိက္သြားတဲ႔ သူ မရွိသလုိ.။ ကဗ်ာဖတ္ျပီး လူဆုိး သူခုိးျဖစ္သြားတဲ႔ လူလည္း မရွိပါဘူး.။ တခ်ဳိ႕လည္း ကဗ်ာ မေရးရရင္ မေနနုိင္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ေနတဲ႔ သူေတြ ရွိပါတယ္.။ ေရးေပါ့.။ ေရးၾကေပါ့.။ ေကာင္းပါတယ္.။ ဒါေပမယ့္ ကုိယ္က ကဗ်ာေရးျပီး ဆုိကတည္းက လူ တဦးတေယာက္ကုိ ေတာ့ ျပခ်င္ ဖတ္ေစခ်င္တဲ႔ ဆႏၵေတာ့ ရွိမွာပါ.။ မရွိဘူးဆုိရင္လည္း အဲဒီလူ ညာတာပဲ ျဖစ္မွာပါ.။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ကဗ်ာေရးပါတယ္.။ အတတ္နုိင္ဆုံး ကုိယ္ဖတ္ေစခ်င္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္း သုံးေလးေယာက္ေလာက္ေတာ့ နားလည္ေအာင္ ေရးပါတယ္.။ နီးစပ္မႈ ရွိေအာင္ ေရးပါတယ္..။ ခင္ဗ်ားကေတာ့ ေျပာရင္ ေျပာမယ္.။ ဒါဆုိ မင္းက ရုိးသာမႈ မရွိဘဲ လုပ္ၾကံေရးတဲ႔ ကဗ်ာပဲ လုိ႕ ေျပာခ်င္မွာပါ.။ မတတ္နိုိင္ပါဘူး.။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ စာေပအရာမွာ ပါရမီ မရွိပါဘူး.။ေမာင္ေခ်ာႏြယ္ တုိ႔လုိ ကဗ်ာေရးတဲ႔ အခ်ိန္မွာ ဘယ္ကဗ်ာ နတ္ကမွလည္း ဖမ္းစားျခင္း မခံရပါဘူး.။ ကုိယ့္ သိမႈ နယ္ပယ္ က်ဥ္းက်ဥ္းေလး အတြက္ကပဲ ေရးနုိင္ပါတယ္။.။ ဒါေပမယ့္ ဥိးတည္ခ်က္ တစုံတရာေတာ့ ေရာက္ေအာင္ ေရးပါတယ္.။ ကၽြန္ေတာ္ အေနနဲ႔ ဘာသာစကားကုိ တတ္နုိင္သမွ် ဒုကၡေပး လီဆယ္ျပီး မေရးတတ္ပါဘူး.။ ကုိယ္ သိတဲ႔ စကားလုံးေတြေလာက္နဲ႔ပဲ ခ်ေရးလုိက္တာပါ။
ကုန္းေဘာင္ခတ္က ဝန္ၾကီး ပေဒသ ရာဇာရဲ့ တ်ာခ်င္းေတြမွာ လယ္သမားဘဝ၊ ထန္းတက္သမားဘဝေတြ ေရးစပ္ျပသြားတာ ဘယ္ေလာက္ နီးစပ္ လွပမႈ ရွိပါသလဲ.။ ေက်းလက္အေခၚအေဝၚေတြနဲ႔ပဲ လွလွပပ ေရးျပသြားတာ.။ ၂၀ ရာစု အကုန္ပုိင္း ဆုိရွယ္လစ္ ေခတ္လြန္ မွာ ေျပာင္းလဲလာတဲ႔ လူေနမႈ ပုံစံေတြအရ ကဗ်ာ ပုံစံေတြလည္း ေျပာင္းလဲ လာခဲ႔တာပါ။ ထားေတာ့ ။ ေက်းလက္ လူ႕အဖြဲ႕အစည္းနဲ႔ ျမဳိ႕ျပေန လူတန္းစားတုိ႔ရဲ့ တြန္းထုိး ရုန္းကန္လာရမႈေတြကေန ေပၚထြက္လာတဲ႔ ေခတ္ေပၚကဗ်ာေတြဟာ လွပျပီး အမ်ားနဲ႔လည္း နီးစပ္မႈ ရွိပါတယ္.။ ရုိးလည္း ရုိးရွင္းပါတယ္.။ ေက်နပ္စရာလည္း ေကာင္းပါတယ္.။ဥပမာ ကၽြန္ေတာ္ ဖတ္ဖူးသေလာက္ ေျပာရရင္ စုိင္းဝင္းျမင့္ရဲ့ အေရးအသားတခုလုိ ၊ မိသားစု ကဗ်ာလုိ.။မုိးေဝးရဲ့ ျမစ္ဝကၽြန္းေပၚ လုိ။ ေနာက္ထပ္ ကၽြန္ေတာ္ မဖတ္ဖူးျပီး ေကာင္းတာေတြ အမ်ားၾကီး ရွိပါတယ္.။ ဒါက လက္လွမ္းမွီရာ ေအာင္ခင္ျမင့္ရဲ့ စာစုထဲက ထုတ္ႏႈတ္ ျပတာပါ.။ ဒါက အားလုံးဟာ ခံစားမႈခ်င္း ပုံသ႑န္ခ်င္း နီးစပ္မႈ ရွိတယ္ ဆုိတာ ေျပာၾကည့္တာပါ.။ နာမည္ၾကီးတဲ႔ သူေတြခ်ည္း ထုတ္ႏႈတ္ျပတာ မဟုတ္ပါ.။ အားလုံး မေဖာ္ျပနုိင္တဲ႔ အတြက္ နားလည္ ေပးၾကပါကုန္.။
ေဟာ ..အဲဒီကေန ထပ္ေျပာင္းလဲလာတဲ႔ အနဳပညာ ပုံသ႑န္ေတြ၊ ကဗ်ာ အမ်ဳိးအစားေတြကလည္း စုံမွ စုံပါပဲ ခင္ဗ်ာ.။ ေခတ္ျပဳိင္ Globalization လႈိင္းလုံးၾကီးနဲ႔ အတူ အနဳပညာ ပုံသ႑န္ေတြလည္း ေျပာင္းလဲ လာခဲ႔ေတာ့တာပါပဲ.။ ဒီမွာ ေျပာခ်င္တာက ၁၉၇၀ ေနာက္ပုိင္း ေမာ္ဒန္ကဗ်ာ ေမာ္ဒန္ ဝတၳဳတုိ ေခတ္ကေန လက္ရွိ တုိးတက္(တုိးတက္လာတာပဲ ဆုိပါေတာ့) ေျပာင္းလဲ လာတဲ႔ အခ်ိန္ထိ ပုံသ႑န္ေပါင္းစံု ေပၚထြက္လာခဲ႔ပါတယ္.။ ေဇာ္ေဇာ္ေအာင္က ပုိ႕စ္ေမာ္ဒန္ ဆုိျပီး ဘာမွ မသိရွာေသးတဲ႔ ျမန္မာျပည္သူေတြကုိ ခ်ျပသဗ်။ မင္းခက္ရဲကလည္း ပုိ႔စ္ေမာ္ဒန္ ဆုိတဲ႔ ဟာေတြ အဆက္မျပတ္ တင္ေျပေနဆဲဗ်.။ ျမင့္သန္းကေတာ့ ပုိ႕စ္ေမာ္ဒန္ဆုိတာ Deconstruction ျဖဳ္ိခြဲ ဖ်က္ဆီးေရးမွာ အေျခခံတယ္ဆုိလုိ႔ အနိစၥ အနိစၥလုိ႔ ေရရြတ္ရင္း ပုိ႔စ္ေမာ္ဒန္ နည္းလမ္းတက် ေသၾကည့္ရန္ စဥ္းစားေနပါသတဲ႔ ခင္ဗ်ာ။ ေဇယ်ာလင္းက LP ဆုိျပီး တင္ဆက္သဗ်။(သူေျပာတာက တင္သြင္းတာ မဟုတ္ပါဘူး။ သိေစခ်င္လြန္းလုိ႔ ခ်ျပတာပါ တဲ႔)။ ျငိဏ္းေဝက Performance ေတြ၊ Installation ေတြ.။ Post Poetry ေတြကုိ အရွိန္နဲ႔ ခ်ျပသဗ်.။ ေက်းဇူးတင္စရာ ေကာင္းလွပါသည္.။ ကၽြန္ေတာ့္လုိ နလပိန္းတုန္းေတြ လက္လွမ္းမမွီနုိင္တဲ႔ အေနာက္က အနဳပညာ ပုံသ႑န္ေတြ တင္ဆက္ေနျခင္းပါ. ခင္ဗ်ာ.။ ကဗ်ာေတြကုိ သရုပ္ခြဲျခင္း ပုံစံ၊ ပုိ႔စ္ေမာ္ဒန္အေခၚ ဒီကြန္စထရပ္ရွင္းမွာ ျပင္သစ္က သရုပ္ခြဲပညာရွင္ ဖူရီေယးေတာင္ လိုက္မမွီနုိင္ပါဘူး.။ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ လက္ရွိသုံးေနတဲ႔ ျမန္မာ ဘာသာစကား (အေရး အေျပာ)ကုိေတာင္ ဘာသာစကား အက်ပ္အတည္း ဘာညာေတြ ေျပာသံ အျပစ္တင္သံေတြ ၾကားရပါတယ္.။ တခ်ဳ႕ိ္ ျမန္မာဘာသာစကားနဲ႔ ေဖာ္ျပဖုိ႔ မလုံေလာက္လုိ႔ အဂၤလိပ္စာေတြ ၾကားညွပ္ေျပာဆုိ ေရးသားေနၾကတာေတြလည္း ဒုနဲ႔ေဒး ပါပဲ ခင္ဗ်ာ။ ဒီၾကားထဲ သစၥာနီက စားပြဲနဲ႔ ကုလားထုိင္နဲ႔ ကဗ်ာေရးတဲ႔ ေခတ္ကုန္ျပီ ဆုိလုိ႔ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ဒီ စာစုကုိ အိပ္ယာထဲမွာပဲ ဝမ္းလ်ားေမွာက္ေရးလုိက္ရပါတယ္. ခင္ဗ်ာ.။(အိမ္မွာ စားပြဲနဲ႔ ကုလားထုိင္ကလည္း ရွိမွ မရွိဘဲကုိး.)။ ကဗ်ာေရးတဲ႔ သူေတြမွာလည္း ပန္းခ်ီဆရာ၊ ပန္းပုဆရာေတြလုိ ကုိယ္ပုိင္ စတူဒီယုိတခု၊ ဝပ္ေရွာ့ တခု ရွိရမယ္တဲ႔ ခင္ဗ်.။ သူကုိယ္တုိင္ေတာင္ အပင္ပန္းခံျပီး သစ္သားေခ်ာင္းေတြ ျဖတ္၊ တီရွပ္ေပၚမွာ စာတန္းေတြ အရုပ္ေတြ ေရးျပီး ကဗ်ာ တေခတ္ ဆန္းသစ္ေရး လုပ္ေနပါသတဲ႔..။ ျမန္မာကဗ်ာ အတြက္ အားတက္စရာပါပဲ ခင္ဗ်ာ.။ ေနာက္ထပ္ လက္ရွိ ျမန္မာ ကဗ်ာကုိ မေက်နပ္လုိ႔ အသစ္ကုိ စမ္းသပ္ေရးဖြဲ႔ေနတဲ႔ ကဗ်ာဆရာေတြလည္း ရွိပါသတဲ႔…။ သူတုိ႕ကုိ Experimental လုိ႔ ေခၚတယ္လုိ႔ ေျပာပါတယ္.။ပုိ႕စ္ေမာ္ဒန္ ကဗ်ာ တစ္ေခတ္ ထူေထာင္ၾကမယ္လုိ႔လည္း ၾကားရပါတယ္.။. ဟုတ္ကဲ႔…ေမာ္ဒန္၊ ပုိ႕စ္ေမာ္ဒန္ဆုိတာ လူ႕အဖြဲ႔အစည္းနဲ႔ ကင္းကြာျပီး စာေပ အနဳပညာ မွာခ်ည္းပဲ ထူုေထာင္လုိ႔ ရ မရဆုိတာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ဆက္လက္ ေလ့လာပါဦးမည္. ခင္ဗ်ာ.။ တီးမိေခါက္မိ သေလာက္ကုိလည္း အခုဒီ "အမည္ေပးမထား(Untitle)" ဆုိတဲ႔ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွာ ေတာင္ေရာက္ ေျမာက္ေရာက္ ေရးပါဦးမည္. ခင္ဗ်ာ.။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္…။ ။


ေတဇာေအာင္ (Nov 11, 2009,Wed)

Featured Post

ကဗ်ာအျဖစ္ ေရးထားတဲ႔ ႏုိင္ငံေရးနဲ႔ ႏုိင္ငံေရးကဗ်ာ

လန္းပန္ဘက္ဆီကျပန္ေတာ့ ဖတ္စရာေတြ ေတြးစရာေတြ ပါလာတယ္။ အမွန္မွာေတာ့ အဲဒီမွာ ေတြ႔ခဲ႔တဲ႔ ဆရာၾကီးရဲ႕ေက်းဇူးပဲ။ သူနဲ႔က အဲဒီက်မွ ေတြ႔ရသိရတာ။...